HRS

poniedziałek, 8 października 2012

Chorwacja Party Camp czyli Summer Party Camp

Ostatnio było o Norwegii, tym razem o Chorwacji, w której również byłem we wrześniu. Był to już mój 4 raz w tym pięknym kraju. Kolejny raz uczestniczyłem w największym imprezowym wyjeździe studenckim. Szczerze? Z tych 4 razy ten był jedyny w swoim rodzaju! Śmiało stwierdzam, że to najlepszy wypad jaki mógł być a to za sprawą nowej miejscówki oraz wspaniałej ekipy! Z majówki relację znajdziecie też na blogu majówka 2012. Tym razem miejscem docelowym był półwysep Istria a dokładniej miejscowość Duga Uvala. Co mnie najbardziej urzekło i co mi się najbardziej podobało? Miasto Rovinj. Przepiękna malownicza miejscowość. Nie obyło się również bez wyjazdu na jeziora Plitwickie. Tym razem dość długa podróż, ale udało mi się odkryć kolejne ciekawe miejsce, którego wcześniej nie widziałem.
W programie było również zwiedzanie Puli no i impreza 24/h :) Podejrzewam, że to nie ostatni wyjazd z firmą Party Camp. W najbliższym tygodniu wybieram się do Londynu na kilka dni, może postaram się coś przywieźć i zrobić jakiś konkurs - macie jakiś pomysł na londyńską nagrodę?
Jeżeli nie macie jeszcze planów na sylwestra polecam serdecznie Sylwester studencki Party Camp - 3 miejscowości (Biały Dunajec, Szczawnica i Zakopane), 1000 studentów, wyjazd do Tatralandii, integracja, ogniska, kuligi! Zobaczcie koniecznie ofertę na stronie!

OBY DO ZOBACZENIA NA SYLWESTRZE!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedzenie bloga :)
Prosimy o pozostawienie śladu po sobie w postaci opinii :) Anonimowi niech zostawią swoje imie.
Dziękujemy za wszystkie komentarze

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...